Biuro Programu GLOBE składa podziękowania wszystkim uczestnikom 16 edycji GLOBE Annual Partner Meeting. W tym roku, spotkanie odbyło się na kampusie St. Catherine University w St. Paul (USA) w dniach 15-20 lipca.
Uczestnicy mieli przyjemność wysłuchania raportów z regionów całego świata objętych programem GLOBE, a także zapoznania się z najważniejszymi aktualnościami. Dodatkowo, publiczność została zapoznana z nową odsłoną strony internetowej GLOBE oraz miała możliwość uczestniczenia w dyskusji, dotyczącej zarządzania programem GLOBE.
W tym roku, nie zabrakło również kilku nowości. Najważniejszą z nich, było uczestnictwo uczniów i nauczycieli z GLOBE, którzy podczas Naukowego Sympozjum Uczniów GLOBE zaprezentowali wyniki swojej pracy w ramach programu. Interaktywna prezentacja umożliwiła uczniom i nauczycielom z całego świata zaprezentować wyniki swoich badań.
Poza tym, uczestnicy mieli możliwość wysłuchania kilku znakomitych przemówień, w tym między innymi klimatologa Katherine Hayhoe oraz pedagogów zajmujących się środowiskiem przyrodniczym Mike Link i Kate Crowley oraz Betty Hawk.
W tegorocznej edycji, nasze spotkanie wyróżniało się kilkoma interaktywnymi sesjami. Pierwsza z nich to dwudniowe, praktyczne szkolenie z obsługi nowej strony internetowej programu, prowadzone przez zespół biura Programu GLOBE oraz reprezentantów Raytheon Web Services. Uczestnicy zostali przeszkoleni w zakresie zakładania konta i logowania się, a także otrzymali wiele cennych wskazówek, jak łatwo komunikować się z innymi członkami sieci GLOBE poprzez interaktywny portal internetowy. Poza tym, uczestnicy mieli możliwość udziału w dodatkowym dwudniowym, praktycznym szkoleniu, dotyczącym protokołów GLOBE, ESSPs i CloudSat. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z tego szkolenia na naszym profilu na Facebooku!
Zachęcamy również do obejrzenia filmu z relacją z tego wydarzenia!
Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w latach 2006-2014 |
© 1997-2024 UNEP/GRID-Warszawa Krajowy Koordynator Programu GLOBE |
|