Scenariusze zajęć lekcyjnych dla nauczycieli gimnazjów: na podstawie materiałów i doświadczeń Programu GLOBE

Scenariusze przeznaczone są dla nauczycieli różnych przedmiotów, którym bliska jest problematyka edukacji ekologicznej w szkole i którzy chcą ją wprowadzić w życie w nowoczesny, atrakcyjny sposób (z zastosowaniem metod aktywizujących uczniów). Prezentowane scenariusze mogą być wykorzystane zarówno do prowadzenia zajęć przedmiotowych, jak i w ramach pracy kół przedmiotowych. Pomyœślane są w taki sposób, by przybliżyć uczniom wiele zagadnień umożliwiających przeprowadzenie prostych, ale ważnych, obserwacji oraz badań naukowych. Prowadzi to do pogłębienia wiedzy i rozmaitych umiejętności uczniów nie tylko odnoœśnie do zagadnień ekologicznych, ale także kieruje ich uwagę na lokalne śœrodowisko geograficzne, wiążąc ich z regionem, w którym mieszkają.

 

Materiały zostały opracowane w ramach projektu finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Centrum UNEP/GRID-Warszawa było liderem ww. projektu.

Dofinansowano ze środków
Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej

w latach 2006-2014
© 1997-2024 UNEP/GRID-Warszawa
Krajowy Koordynator Programu GLOBE